به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: نیاز است مدیران با وحدت و همدلی از لابلای قانون، راهکاری برای حل مشکلات مردم بیابند نه این که با بهانه جویی، از زیر کار کنار بکشند.
وی بیان داشت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر وحدت و همدلی در جامعه است که این فضا در استان هرمزگان حاکم است.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای استحکام و تقویت فضای وحدت و همدلی و کسب و کار در هرمزگان و هم چنین ایجاد نشاط و امید در بین مردم باید همه مدیران و نمایندگان مجلس به دور از حاشیه پردازی به یکدیگر کمک کنند.
هاشمی تختی اضافه کرد: مدیران باید با ریسک پذیری و استفاده از فرصت ‌ها زمینه خدمت ‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم کنند.
وی گفت: برای دور زدن تحریم ها باید بسته اقتصادی قوی داشته باشیم که عبور از این شرایط حساس، نیاز به همکاری مدیرانی کارآمد و فعال دارد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دشمن بدنبال توطئه و ایجاد نا امنی علیه ایران است، گفت: با تلاش های اعضای شورای تامین هرمزگان و فعالیت‌ های هوشمندانه و شبانه ‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، امنیت در استان حاکم است.

**درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد، چرا که به برکت وجود همین مردم امروز به پست و مقام رسیده اید.
حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر افزود: مدیران به ارباب رجوع احترام بگذارند و خدمت به آنان را سرلوحه خود قرار دهند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.