به گزارش ایرنا، عباس راستی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح معنوی با هدف دلجویی و کمک به خانواده های زیر پوشش و ایتام نیازمند در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان اجرا می شود اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی(ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت اجرا می شود.
راستی ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت مسئولان با فقرا و خانواده های آنان و آشنایی هر چه بیشتر مدیران با زندگی افراد نیازمند را از جمله دیگر هدف های این طرح دانست و اظهار کرد: سال گذشته دو میلیارد و 102 میلیون ریال در قالب طرح مفتاح‌ الجنه توسط خیران و حامیان خانواده ‌های مدد جویان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد میناب جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود این رقم افزایش یابد.
این مسئول با اشاره به 32 سرفصل خدمات کمیته امداد به افراد زیر پوشش خود افزود: این سرفصل ها شامل کمک هزینه معیشتی، درمان، جهیزیه، اشتغال و غیره می شود که هدف از ارائه آن ها توانمند سازی خانواده های زیرپوشش است.
وی یکی دیگر از محورهای مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) را بحث توانمندسازی خانواده ها به عنوان یک رویکرد جدید برشمرد و یکی از اقدامات را توسعه فعالیت های اشتغالزایی برای افراد مورد حمایت دانست.
این مسئول تصریح کرد: یکی از سرفصل های حائز اهمیت در این نهاد مردمی، بحث اشتغال، خودکفایی و به کارگیری توان خانواده های تحت پوشش است.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارایه تسهیلات و ایجاد بستر لازم برای اشتغال مددجویان، حمایت خود را از خانواده های زیر پوشش در قالب محورهای آموزشی دنبال می کند.
7408/7194
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.