به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان افزود: موانع پیش روی سرمایه گذاری در هرمزگان برای رونق تولید و اشتغال مرتفع شود.
وی بیان داشت: متقاضیان استفاده از تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید می توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سامانه بهین یاب و ثبت درخواست خود در این سامانه از تسهیلات بهره مند شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: انتظار می رود خروجی نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان به بهبود رونق تولید، اشتغال و هم چنین افزایش رضایت مندی تولید کنندگان و سرمایه گذاران در سطح استان منجر شود.
حیدری اضافه کرد: باید موانع فعال سازی معادن استان طی نشست مشترکی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی، امور اراضی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی بررسی شود و در این زمینه به عنوان مصوبه کارگروه برای رفع مشکلات اتخاذ شود.
وی گفت: فعال سازی واحدهای معدنی و رفع مشکلات آن، تاثیر بسزایی در تامین خوراک صنایع مستقر در هرمزگان، کاهش تردد در جاده های ارتباطی و بهبود اشتغال دارد.
این مسوول یاد آورشد: هم چنین در این نشست مشکلات پیش روی برخی واحدهای سرمایه گذاری در هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه های متولی موظف به سرعت بخشیدن در امور سرمایه گذاری استان شدند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.