به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، این موضوع با پیشنهاد کیانوش جهانبخش رییس کمیسیون عمران شورا در دستور کار قرار گرفت و از 8 عضو حاضر در این نشست،5 نفر به آن رای مخالف دادند.
کیانوش جهانبخش، اسلام باوقار و اسماعیل بواشه موافقت خود را با پخش مستقیم نشست های علنی اعلام کردند و فیصل دانش، آبتین امیری، فاطمه جراره، مجید عسکری زاده و جواد بلارک حاضر به دادن رای مثبت به آن نشدند.
*کمک 50 میلیارد ریالی به مسجد جامع در دستور کار قرار می گیرد
رییس شورای شهر بندرعباس در نشست علنی شورای شهر از قرار گرفتن موضوع کمک 50 میلیارد ریالی به مسجد جامع بندرعباس در دستور کار هفته آینده شورا خبر داد.
اسلام باوقار گفت: در نشست یکشنبه آینده، این موضوع مطرح خواهد شد و به طور شفاف به مردم خواهیم گفت این پول از کجا آمده و کجا قرار است هزینه شود.
وی اضافه کرد: مرحله قبل که قرار بود این موضوع در دستور کار قرار گیرد، رسانه ای شدن آن بار سنگینی برای من داشت و دستور کار یاد شده نباید از شورا بیرون می رفت.
پیش از دستور کار پخش مستقیم نشست شورا، مشکلات و درخواست های معلولان هرمزگان در زمینه مناسب سازی معابر، مشکلات حمل و نقلی و اشتغال توسط رییس هیات مدیره جامعه معلولان بندرعباس مطرح شد و توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
*درخواست پرداخت فوری حقوق کارکنان باغ پرندگان بندرعباس
یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در نطق پیش از دستور خود، خواستار پرداخت فوری حقوق عقب افتاده کارکنان باغ پرندگان شد.
فاطمه جراره اظهار داشت: این افراد حدود 5 تا 8 ماه است که حقوق نگرفته اند و هر گاه اعتراض می کنند تهدید به اخراج می شوند.
2094 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.