به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر سه شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به هرمزگان در بخش بهداشت و درمان، اظهار داشت: باید بیمارستانی براساس استانداردهای بین المللی برای مردم هرمزگان ساخته شود که در بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تمام این موارد در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه این طرح باید تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد، افزود: احداث فضای درمانی یکی از نیازهای ضروری هرمزگان است و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
همتی در خصوص طرح توسعه بیمارستان کودکان بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح قرار است توسط خیران احداث شود، به منظور حمایت از خیران هر کمکی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به بیمارستان 130 تختخوابی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس، گفت: این طرح که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
استاندار هرمزگان به احداث بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان میناب به عنوان یکی دیگر از طرح های مصوب سفر هیات دولت اشاره کرد و گفت: این طرح نیز باید تا پایان سال 98 تکمیل شود.
به گزارش ایرنا، هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در روزهای نهم و دهم اسفندماه سال گذشته میهمان مردم هرمزگان بودند.
در سفر رییس جمهوری به هرمزگان، 285 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان استان مصوب شد که 180 میلیارد تومان برای بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس، 80 میلیارد تومان برای بیمارستان 160 تخت خوابی میناب، 10 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و 15 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.