به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: این حس امنیت را مسوولان می توانند با حمایت های خود و رفع مشکلات ایجاد کنند.
وی با اشاره به برخی مشکلات شهر بندرعباس، گفت: این شهر در زمینه هایی مانند پارکینگ، خورها، بافت فرسوده و ترافیک شهری نیاز به برنامه ریزی و ساماندهی مناسب دارد که این امر برعهده شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه 42 درصد شهر بندرعباس را بافت فرسوده تشکیل می دهد، اظهار داشت: رفع مشکلات محلات دارای بافت فرسوده یکی از اولویت های رییس جمهوری است.
همتی ادامه داد: در این راستا مقرر شده شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تا پایان ماه رمضان دو خیابان 16 و 24 متری در محله چاهستانی ها را به منظور دسترسی آسان بازگشایی کند.
وی در این نشست بر احداث پارکینگ های مورد نیاز مردم در ضلع شمالی ساحل شهر بندرعباس به منظور پیشگیری از تردد خودرو در سواحل تاکید کرد.
وی یاد آور شد: بلوار ساحلی غرب بندرعباس نیز باید برای امسال ساماندهی و زیبا سازی شود و انتهای بلوار ساحلی شرق بندرعباس باید به جاده اصلی متصل و از آنجا به سمت بندر تیاب در شهرستان میناب امتداد یابد تا مردم بتوانند به آسانی به این منطقه دسترسی پیدا کنند.
استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت نیمه تمام بازار ماهی فروشان بندرعباس، گفت: این طرح باید هر چه سریعتر به گونه ای که نه حق مردم در استفاده از منظر دریا و نه حق سرمایه گذاران و صاحبان غرفه های آن ضایع شود، تعیین تکلیف گردد.
همتی اعلام کرد: برای ورود خودروهای امدادی مانند آتش نشانی و آمبولانس با پلاک منطقه آزاد قشم در سطح بندرعباس حمایت های لازم انجام می شود.
وی هدف از ورود خودروهای امدادی با پلاک منطقه آزاد قشم را کاهش هزینه های نوسازی ناوگان امداد رسانی و ضرورت تجهیز این ناوگان عنوان کرد.
استاندار هرمزگان با اشاره به نیازهای فرهنگی و ورزشی شهر بندرعباس، گفت: شهرداری در قبال ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به شهروندان مسوول است و باید فضاهای مورد نیاز آنها را احداث کند.
همتی در این نشست پرداخت کمک هزینه به مسجد جامع بندرعاس را مورد اشاره قرار داد و گفت: اعتباری که برای کمک به ساخت این مسجد تعلق گرفت، از درآمد ارزش افزوده و یا شهرداری بندرعباس نبوده و چنین برداشتی صحیح نیست.
وی تصریح کرد: اعتبار یاد شده از مرکز اختصاص یافته و بخشی از آن نیز برای کمک به مسجد اهل سنت بندرعباس و باشگاه ورزشی فوتسال آذرخش در نظر گرفته شده است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.