احمد مرادی نژاد یکشنبه شب در چهارمین جشن گلریزان در مسجد جامع اهل سنت پارسیان افزود: کمک های ستاد دیه شامل بدهکاران می شود و بزهکاران
ازاین امکان برخوردار نمی شوند.
وی ادامه داد: خانواده هایی که نان آور خانواده آنان گرفتارمشکل دیه می شود، تزلزل و دچارخسارت شده لذا پرداخت دیه، کمک بلاعوض و رضایت شاکی یا شاکیان می تواند حداقل مرهمی بر زخم آنان باشد.
مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهار داشت: برگزاری جشن گلریزان یک عمل اجتماعی خدا پسندانه است و می تواند بسیاری از گره های خانواده های زندانی را باز کند.
مرادی نژاد یاد آور شد: 5 نفر زندانی شهرستان پارسیان با بدهی 4 میلیارد و950میلیون ریال سال گذشته آزاد شدند.
وی تصریح کرد: برای آزادی این افراد 3 میلیارد و70 میلیون ریال تخفیف از شاکیان گرفته و650میلیون ریال دیگر در قالب کمک بلا عوض به زندانیان پرداخت شد.
وی یاد آور شد: هم اکنون 5 زندانی در زندان پارسیان با یک میلیارد و750
میلیون ریال بدهی زندانی هستند که با کمک خیران امیدواریم آنها نیز به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.
رییس دادگستری پارسیان در این مراسم با قدردانی از کمک خیران و نیکوکاران گفت: کمک های ستاد دیه و خیران برای کسانی نیست که مرتکب جرم شده اند.
حسین عباسی، هدف از برگزاری این جشن ها کمک به افرادی است که مرتکب جرم نشده و دچار حوادثی شده اند که ممکن است برای هر شخص در هر جایگاه و منصبی رخ دهد.
وی یاد آور شد: 210میلیون ریال کمک بلاعوض برای آزادی زندانیان غیرعمد دراین شهرستان درسال گذشته جمع آوری و برای آزادی زندانیان غیرعمد پرداخت شد.
شهرستان پارسیان با بیش از50 هزار نفر جمعیت در500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکزهرمزگان واقع شده است.
7191/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.