عبدالرضا پیروی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همزمان با افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها بویژه مواد لبنی، گوشت، برنج، روغن، قند، شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شرینی فروشی ها اجرا می شود.
وی بیان داشت: در این زمینه بازرسی از واحد های صنفی خواربار فروشان، لبنی ها، قنادی ها، عمده فروشان مواد غذایی و میوه و تره بار تشدید می شود تا قیمت ها در این ماه ثابت بماند.
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح نظارتی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، صیانت از حقوق مصرف‌ کنندگان، نظارت با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و برخورد با تخلف های احتمالی است.
پیروی منش یاد آور شد: مبارزه با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، صادر نکردن صورتحساب، تبلیغات خلاف واقع، درج نشدن قیمت و فروش کالای قاچاق همه ساله اجرا می شود اما در ایام ماه مبارک رمضان این اقدام تشدید می شود.
وی از شهروندان خواست هنگام خرید بویژه مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضای کالا دقت و در قبال خرید از فروشنده تقاضای فاکتور کنند.
این مسوول در پایان گفت: شهروندان می توانند شکایت ها و پیشنهادهای خود را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به شماه 124 تماس گزارش دهند.
استان هرمزگان بیش از 213 هزار واحد صنفی دارد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.