به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در قشم افزود: کارآمدی نظام روز به روز افزایش می یابد و آنان که تلاش دارند مردم را نا امید کنند، آب به آسیاب دشمن می ریزند.
وی، پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله پزشکی، سلول های بنیادین، فن آوری هوا- فضا و فناوری صلح آمیز هسته ای را نشان از کارامدی نظام دانست و گفت: باید به جای اعتماد به کشورهای اروپایی و غرب، به خدا و مومنان اعتماد کرد.
خاتمی ادامه داد: ایران اسلامی مستقل ترین و آزاد ترین کشور دنیاست و در دنیای امروز استقلال و آزادی هزینه هایی دارد که مشکلات اقتصادی از جمله این هزینه هاست.
وی اظهار داشت: این ملت از روزهای سخت تر از شرایط کنونی نیز گذر کرد که سیلوهای گندم خالی بود و با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و بحران کنونی از آن بحران ها سخت تر نیست
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: رهبری دور اندیش و شجاع و مردم وفادار 2 سرمایه مهم این کشور است که با وجود این 2 سرمایه بن بستی وجود نخواهد داشت و مردم تا آخرین نفس از این انقلاب دفاع می کنند.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بیعت با شهیدان بیعت مجدد با تمام شهیدان راه اسلام و مواضع نظام اسلامی و نیز ادامه معنویت در جامعه است.
خاتمی افزود: برگزاری یادواره های شهدا بیعت با آنان است و یاد آور این مهم است که راه شهدا ادامه پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز بزرگداشت یاد شهدا و تجلیل از آنان به یک هنجار ملی تبدیل شده که نشان از جایگاه این عزیزان در بین مردم دارد.
یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان «محفل ستارگان عشق» به یاد شهدای خان طظومان و هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه شب با حضور مسوولان و مردم قشم دراین شهر برگزار شد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.