به گزارش ایرنا، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میناب روز سه شنبه در آیین تجلیل از مقام معلم در این شهرستان گفت: معلمان، نجات بخش انقلاب در مواقع حساس بوده و معماران آینده نظام هستند و شأن آن ها باید در طول خدمت و دوران بازنشستگی حفظ شود.
غلامرضا سالاری میری اضافه کرد: باید در کنار حفظ و ارتقای شان والای معلمان، برای حل مشکل معیشتی این قشر تلاش کنیم و خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران، نگاه ویژه ای به جایگاه معلمان دارد و جهت رفع دغدغه های آنان اقدام های خوبی انجام داده است.
وی اظهار داشت: در 18 ماه گذشته بیش از 25 مدرسه نوسازی شده و 1 مدرسه توسط خیران مینابی در حال احداث است.
امام جمعه میناب نیز در این آیین گفت: آینده و پیشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم باید به علم روز آشنا باشد و جهت پیشرفت دانش آموزان تلاش کند.
حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر افزود: معلمان در جامعه از رسالت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و مسئولان و مدیران، در سایه زحمت های معلمان به مناصب و مسئولیت ها دست یافته اند.
امام جمعه میناب پیشینه با افتخار تاریخ و فرهنگ این شهرستان را متاثر از تلاش معلمان دانست و بر ارج گذاری بیشتر به جایگاه این قشر فرهیخته تاکید کرد.
وی گفت: دولت باید با عمل به نظام پرداخت هماهنگ حقوق، دغدغه های مالی فرهنگیان و معلمان را برطرف کند تا مربیان با فراغ خاطر به تربیت نسل های متعهد بپردازند.
در شهرستان میناب سه هزار و 700 نفر فرهنگی ، با بیش از 51 هزار دانش آموز در 513 آموزشگاه فعالیت دارند.
7408/7194
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.