به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنی در این پیام که روز چهارشنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار داده شده آورده است: رئیس جمهوری آمریکا بازهم با همان شیوه های قدیمی و نخ نما وعده های بین المللی این دولت را بر باد داد و بار دیگر یک بی آبرویی بین المللی را تا همیشه در تاریخ دولت آمریکا و کارنامه کاری خود ثبت کرد.
وی افزود: ترامپ باید بداند آزموده را باز آزمودن خطاست و این بار هم مردم ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب و به قول ریاست محترم جمهوری تصمیم خود را گرفته اند که «تحریم باشیم یا نباشیم، باید روی پای خود بایستیم».
مومنی در این پیام خاطر نشان کرده است: این روزها برای مردم شجاع و با غیرت کشور عزیزمان یادآور روزهای پیش از انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان قسم خورده ملت و کشور به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از هیچ فریب کاری و فعالیت های رسانه ای که طرح آنها در اتاق فکر صهیونیست برنامه ریزی شده بود، کوتاهی نکردند.
وی افزود: این نمایش های رسانه ای و عداوت های دیرینه که بارها و در مقاطع حساس چهره واقعی دشمنان قسم خورده کشور را روشن کرده است، مسئولان را برای رسیدن به جامعه ای پویا و سربلند مصمم تر خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از این پیام آورده است: این سازمان با توکل برخدا و با قدرتی بیش از پیش، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، منویات رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید، در مسیر توسعه همه جانبه جزیره قشم گام برخواهد داشت.
وی افزود: این پریشان گویی ها مسئولان جزیره قشم را ذره ای از حرکت در مسیری که برای رشد و بالندگی این جزیره ترسیم شده است، منحرف نخواهد کرد.
توافق هسته ‌ای برجام بیست و سوم تیرماه سال 1394 (چهاردهم ژوئیه 2015) در وین بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران،اتحادیه اروپا و گروه 1+5 شامل انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه، چین و آلمان امضا شد.
با اجرای برجام از دی ماه 1394، مقام های ایرانی بارها به کار شکنی های طرف مقابل بویژه آمریکا برای اموری مانند ارتباط های مالی و تجاری اعتراض کرده اند.
«دونالد ترامپ»که از بهمن سال 1395به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده، بارها بر پایان دادن به برجام تاکید کرده بود و شب گذشته تصمیم خود را در باره برجام به اجرا گذاشت و کشورش را از این توافق بین المللی خارج کرد.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.