دبیر برگزاری نمایشگاه فناوری، اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه با فضای مفید 3 هزار و 200 متر و در 260 غرفه توسط 57 شخصیت حقیقی و حقوقی و ایده پردازان و نوآوران فناوری از استانهای مختلف کشور تا ششم اردیبهشت ماه برپا است.
جواد مراد پور با اشاره به مشارکت برخی مراکز آموزشی معتبر و 2 مرکز آموزش عالی کشور در این نمایشگاه، هوشمند سازی فضای شهری، اینترنت اشیاء و امنیت اطلاعات را از بخش هایی دانست که شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود در این حوزه به نمایش خواهند گذاشت.
وی تکمیل زنجیره علم و تکنولوژی و فناوری را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه نمایندگانی از حوزه فناوری و ارتباطات کشورهای اروپایی و آسیایی حضور دارند.
مرادپور افزود: همچنین 260 نفر از سراسر کشور برای شرکت در بازیهای رایانه ای این نمایشگاه نام نویسی کردند که این رقابت ها در محل اصلی نمایشگاه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه سمینارهای تخصصی با همکاری مراکز آموزش عالی در حوزه های هوشمند سازی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند و امنیت اطلاعات برگزار می شود.
وی به ظرفیت های جزیره کیش در حوزه توسعه فناوری و ارتباطات اشاره کرد و افزود: همراهی با مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل این جزیره به عنوان یک پاویون بین المللی فناوری و ارتباطات در سطح منطقه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مرادپور یاد آور شد: نمایشگاه بین المللی فناوری، اطلاعات و ارتباطات سال آینده نیز در این تاریخ در جزیره کیش برگزار شود.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
6993 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.