داریوش باقر جوان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلف های رانندگان حمل و نقل جاده ای برگزار می شود که این کمیسیون به 37 تخلف انجام شده از سوی رانندگان مسافربری رسیدگی کرد.
وی بیان داشت: از این تعداد سه فقره تخلف منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره نیز کارت هوشمند آن ها (پروانه فعالیت) به مدت یک ماه غیر فعال شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: کمیسیون ماده 12 نیز برای رسیدگی به تخلف شرکت ها و موسسه های حمل و نقل کالا و مسافر است که 147 فقره تخلف مورد بررسی قرار گرفت.
باقر جوان ادامه داد: از این تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و 34 فقره تخلف مربوط به اداره مسافر است.
وی ادامه داد: در مجموع 14 مورد تذکر، 71 مورد تبرئه و تعداد 61 فقره نیز جریمه صادر شد.
این مسوول اظهار کرد: بیشتر تخلف های صورت گرفته مربوط به حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حمل ‌و نقلی، بدون مهار مناسب در حوزه کالا، نداشتن بارنامه دولتی و رعایت نکردن حقوق مسافر بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ ها و موسسه ها و رانندگان در سال جاری شاهد هیچ‌ گونه تخلفی در این حوزه‌ ها نباشیم.
هرمزگان دارای 52 شرکت مسافربری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری و 190 شرکت باربری است.
7195/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.