به گزارش ایرنا، امیر دریادار افشین تاشک روز چهارشنبه درآیین رژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این نیروها با اتکا به الطاف الهی در برابر همه تهدیدها برای حفظ امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی ایستاده اند و مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این منطقه ی ملتهب و حساس با حفظ هوشمندی و بهره گیری از دانش نوین، روز به روز بر توان و آمادگی دفاعی خود می افزایند.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در هرمزگان ابراز داشت: امروز چشم جهان به ایران اسلامی دوخته شده که چگونه تهدیدهای موجود در مسیر پیشرفت و بالندگی خود را به فرصت تبدیل می کند.
امیردریادار تاشک یاد آور شد: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که توطئه گران برای رسیدن به اهداف پلید خود زمزمه های انحلال ارتش سر داده بودند با دور اندیشی و نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی همه نقشه های آنان را خنثی کردند.
وی گفت: ارتش از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با تحرک های ضد انقلاب در گوشه و کنار کشور پرداخت و در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرد.
در این آیین نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان با انجام رژه زمینی، هوایی و دریایی آمادگی رزمی و لجستیکی خود را به نمایش گذاشتند.
3219/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.