به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، آمادگی و حضور ارتش در دفاع از کشور را یکی از ویژگی های بی نظیر این نیرو دانست و افزود: امروز ارتش به جایگاهی رسیده است که یگان های عملیاتی آن قادر به حضور در کمترین زمان ممکن در مکان های مورد نظر هستند.
وی اقدام تاریخی امام راحل در اعلام روز ارتش در سال 1358 را حیات دوباره به ارتش در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ابراز کرد: حمایت های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب رابطه طلایی بین ارتش، مردم و سایر نیروهای مسلح را برای حضور همیشگی یک ارتش مقتدر انقلابی فراهم کرد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، ولایت محوری، معنویت گرایی، اقتدار و پویایی، تحول گرا بودن، توانمند در رزم و دشمن ستیزبودن را از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: ارتش به دنبال پرورش نیروی انسانی متعهد و با اقتدار در این حوزه است.
یوسفی خوش قلب اضافه کرد: ارتش در حوزه تجهیزات دفاعی از مرز تحریم ها گذشته و روی پای خود ایستاده است و در بسیاری از حوزه ها نیز به خودکفایی رسیده ایم.
وی یادآور شد: ارتش در کنار ماموریت های عملیاتی و اصلی خود، حرکت های مردم یاری را انجام می دهد که نمونه آن به حضور ارتش در زلزله کرمانشاه می توان اشاره کرد.
9887/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.