به گزارش ایرنا، علیرضا نصری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قشم افزود: مسوولان باید در راستای حل مشکلات مردم بکوشند و چنانچه مساله ای نیاز به ورود فرمانداری دارد در اسرع وقت اطلاع دهند و هیچگونه اهمالی در این رابطه پذیرفته نیست.
وی ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید میزان حضور مدیران شهرستان در نقاط مختلف شهرستان و به خصوص روستاها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
فرماندار قشم، غیبت مدیران و مسوولان شهرستان بدون هماهنگی قبلی را غیرقابل پذیرش دانست و تصریح کرد: در زمان غیبت نیز باید به ارباب رجوع خدمات رسانی شود و تولید نارضایتی در دستگاه های دولتی قابل قبول نیست.
نصری تصریح کرد: مسوولان دستگاه ها باید به نشاط اجتماعی در جامعه هدف خود توجه داشته باشند و به برگزاری جشن برای کارمندان و خانواده آنان متناسب با دستگاه خود اقدام کنند.
وی اذعان کرد: نام سال 1397 که حمایت از کالای ایرانی است به صورت هدفدار و در ادامه یک سلسله شعارها در سال های قبل انتخاب شده و باید مد نظر همه مسئولان قرار بگیرد.
وی با اشاره به وضعیت گردشگری قشم گفت: 50 درصد از مسافران و گردشگران استان هرمزگان به شهرستان قشم شامل جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام وارد شدند که این امر نشان می دهد قشم یک مقصد مهم گردشگری در کشور است.
فرماندار قشم اظهار داشت: در سال گذشته عملیات لایروبی اسکله لارک نیز پس از 25 سال آغاز شد که تا کنون پیشرفت 50 درصدی داشته است.
نصری یاد آور شد: همچنین سال گذشته در راستای توسعه متوازن شهرستان با بنیاد برکت تفاهمنامه ای به امضا رسید که با اجرا شدن آن در سال جاری پیشرفت و آبادانی محسوسی در جزیره هرمز مشاهده می شود.
امام جمعه قشم نیز در این نشست گفت: یک دهه است که نام سال ها با مضامین اقتصادی است و این امر نشان می دهد که دغدغه اصلی بحث اقتصاد و وضعیت معیشت مردم است.
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: جهت گیری انتخاب نام سال در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که با نهادینه شدن هر کدام از نام ها به صورت پیوسته جامعه به سمت تحقق اهداف این سیاست ها پیش می رود.
وی تصریح کرد: مسوولان باید ظرفیت های شهرستان را بشناسند و حتی ظرفیت سازی کنند و با رونق آنها به ارتقای معیشت مردم بومی کمک کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.