به گزارش ایرنا، محمدرضا ترکی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: 33 میلیارد ریال از این تسهیلات صرف ساخت و تکمیل 196 منزل مسکونی در 19 روستای غرب جزیره قشم شد.
وی ادامه داد: هم چنین 15 میلیارد و 680 میلیون ریال از تسهیلات مزبور به صورت بلاعوض در اختیار اقشار کم درآمد جهت تکمیل منزل های نیمه تمام قرار گرفت.

** 40 روستا نیازمند بازنگری طرح هادی
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: طرح هادی 40 روستای این شهرستان باید بازنگری شود که انجام مطالعات آن به 28 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان منطقه آزاد قشم نیمی از هزینه انجام مطالعات را تامین می کند این طرح در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

**انجام طرح هادی در هشت روستای شهرستان قشم
ترکی افزود: سال گذشته طرح هادی در پنج روستای برکه خَلَف، هنگام، دهخدا و هفت رَنگو با اعتباری برابر با هشت میلیارد و 300 میلیون ریال به انجام رسید و همچنین طرح هادی روستاهای لارک، رمکان و سهیلی از محل قیر رایگان با ارزش 6 میلیارد ریال اجرا شد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قشم گفت: هم چنین طی سال های 94 تا 96 از محل قیر یارانه ای با 770 تن قیر، 142 هزار و 213 متر مربع در روستاهای این شهرستان آسفالت شد که 33 هزار متر مربع از آن در سال گذشته و در روستاهای کووه ای، دَیرستان، رَمکان و رَمچاه به انجام رسید.
وی اذعان کرد: هم اکنون برای انجام آسفالت 42 کیلومتر مربع معابر در 33 روستا به 2 هزار و 574 تن قیر به ارزش 35 میلیارد ریال نیاز است.
ترکی هم چنین با اشاره به طرح «منظومه های روستایی» در سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: هزینه انجام مطالعات این طرح برای روستاهای شهرستان قشم یک میلیارد و 380 میلیون ریال برآورد شد که با مشارکت 50 درصدی سازمان منطقه آزاد قشم این مهم نیز تحقق می یابد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.