لوئیزا بصیریان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان 19 بازیکن را به مرحله جدید اردوی امادگی این تیم دعوت کرده که فهیمه زارعی از استان هرمزگان نیز جزو دعوت شدگان و حاضران در این اردو است.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در مرکز ملی فوتبال تهران در حال برگزاری است، افزود: این اردو تا 28 فروردین ماه ادامه دارد.
بصیریان خاطر نشان کرد: ملی‌ پوشان کشورمان خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین، در مسابقات جام ملت های آسیا آماده می‌کنند که در روزهای 11 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران دو سال پیش در فینال اولین دوره جام ملت های آسیا که در مالزی برگزار شد، با شکست یک بر صفر ژاپن به عنوان قهرمانی دست یافت.
بصیریان گفت: طبق قرعه کشی مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا، تیم ملی ایران در گروه چهارم با تیم های ازبکستان و ترکمنستان هم گروه است و کشورهایی که قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها شوند، با تیم زیر 18 سال خود در المپیک جوانان در آرژانتین حضور خواهند یافت.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.