به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد غلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: امروز کشورهایی درباره نظام جمهوری اسلامی اظهار نظر می کنند که در کشور خود هیچگونه منشور، قانون و انتخاباتی ندارند و بر اساس دستورات پادشاه عمل می کنند.
وی ادامه داد: در این حکومت ها مردم هیچ حقی در نوع حکومت، انتخاب و تصمیم گیری ندارند و فقط خاندان سلطنتی حق تصمیم سازی دارد.
غلامی تصریح کرد: تغییر و تحولات در این کشورها پس از سفر حاکمان آن به آمریکا نشان می دهد که این تغییرها بر اساس دستوراتی است که در سفر گرفته اند و این امر در حالی است که برای نظرات مردم خود ارزشی قایل نیستند.
وی اظهار کرد: در چهل سالی که از عمر انقلاب می گذرد بیش از 40 انتخابات در ایران برگزار شده است که از عالی ترین مقام کشور تا دیگر مسئولان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می شوند.
امام جمعه موقت قشم افزود: قدرت، اختیارات و امکانات مسئولان برگرفته از مردم است و باید در راستای خدمت به مردم صرف شود و مسئولان موظف هستند که از منافع مردم دفاع کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: سه عنصر دولت، تولیدکنندگان و مردم در ترویج کالای داخلی نقش عمده دارند که می توانند خرید محصولات ایرانی را به یک هنجار تبدیل کنند.
غلامی افزود: دولت باید با انتخاب سیاست های حمایتی از کارفرما و صنعتگر حمایت و از واردات بی رویه کالاهایی که در داخل تولید می شود جلوگیری کند.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالاهای خود را مناسب با ذائقه ایرانی ارتقا دهند و مردم نیز به این مسئله توجه داشته باشند که خرید کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.