به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: حداقل ها باید در سفره مردم باشد که در این زمینه خرید کالای ایرانی اهمیت فراوان دارد.
وی با بیان این که تولید کننده ایرانی قادر به تولید کالای با کیفیت است، ادامه داد: اگر کالای ایرانی توسط مردم خریداری نشود کارگران بیکار شده و اقتصاد جامعه با مشکل های افزون تری رو به رو می شود.
حسینی پور از مردم خواست آمار واردات کالا به کشور را بررسی کنند و اضافه کرد: خرید کالاهای خارجی به خصوص کشورهایی که با جمهوری اسلامی عداوت دارند موجب تقویت آنان در برابر مسلمانان می شود.
به گفته امام جمعه موقت بندرعباس، دشمنان از روزی که ارزش های انقلاب اسلامی آشکار شده و این انقلاب به پیروزی رسید برای ضربه زدن به این نظام کوشیده اند.
وی ضمن بیان این که برخی افراد که سر سفره انقلاب بوده اند به سراغ عده ای رفته و می گویند فلانی فلان ثروت و کاخ را دارد، افزود: این مطالب باید شفاف به مردم گفته شود و موضوع های پس برده به بیرون اُفتد تا همگان از آن ها آگاهی یابند.
حجت الاسلام حسینی پور خاطر نشان کرد: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد و این اتفاق ها موجب تقویت افزون تر نظام اسلامی می شود.
وی گفت: اگر حرکت نامناسبی در نظام روی می دهد اشکال از افراد است و نباید آن را پای نظام اسلامی نوشت.
امام جمعه موقت بندرعباس ولادت امام علی (ع) را تبریک گفت و ابراز داشت: دین اسلام با معرفی این حضرت به امامت جامعه اسلامی تکمیل شد.
3219/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.