رسول جهانداری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا کنون افزودن بریک هزارو100 نفر به این اردوها اعزام شده اند.
وی افزود: اردوهای راهیان نور استان هرمزگان به منطقه های عملیاتی دفاع مقدس از 25 اسفند ماه شروع شده و تا 13 فروردین سال آینده ادامه دارد.
مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز کرد: هرکاروان متشکل از یک راوی و طلبه بسیجی است که از منطقه های عملیاتی شلمچه، اروند کنار، یادمان هویزه، طلاییه، پاسگاه زید، فکه و یادمان شهید چمران بازدید می کنند.
جهانداری بیان داشت: حس کنجکاوی و احساس نیاز معنوی، شورهمراهی با دوستان، احساس ادای دین نسبت به امام (ره) و شهیدان هدف اصلی افراد در بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات اردوهای راهیان نور می توانند به سایت کوله بار هرمزگان، شبکه های اجتماعی با همین عنوان مراجعه و اطلاعات و عکس های راهیان نور را از این شبکه ها دریافت کنند.
مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد:علاقه مندان به اردوهای راهیان نور همچنین می توانند سوال ها و پیشنهادهای خود را به سامانه پیام کوتاه 6600076233 ارسال کنند.
دومین کاروان راهیان نور استان هرمزگان از جامعه بسیج ورزشکاران استان هرمزگان از شهرستان های بندرعباس و میناب به منطقه های عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
9887/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.