مسعود قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درهمین راستا بیش از21 آموزشگاه در قالب 137کلاس درس و 100تخته چادر در بوستا ملت، ولایت، ساحلی برای گردشگران نوروزی و فرهنگیان دراین شهرستان اختصاص یافته است .
وی ادامه داد: ساماندهی 70 خودرو امداد در طرح ترافیکی نوروز در معابر شهری و خط کشی جاده ها، لکه گیر آسفالت معابر اصلی و فرعی و نیز زیبا سازی معابر شهری با گل کاری و ایجاد فضای سبز دربوستانهای انجام شده است.
وی آماده سازی نماز خانه ها و سرویس بهداشتی در اماکن عمومی و ساماندهی تاسیسات شهری را از دیگر اقدام صورت گرفته در این راستا برشمرد.
وی یاد آور شد : اصلاح سامانه روشنایی وهماهنگی با پلیس راهور برای سهولت در تردد مسافران ازدیگر برنامه های اجرای شده از سوی ستاد سفرهای نوروزی میناب می باشد و مسیرهای برون‌ شهری برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مهیا شده است.
وی ، از تدارک 3 آموزشگاه در مراکز بخش‌های شهرستان، 2 سالن ورزشی یادگار امام (ره) و حجاب برای اسکان اضطراری مسافران به‌ هنگام بارندگی و یا بروز هرگونه مشکلی خبر داد.
وجود جاذبه های گردشگری در منطقه بندزرک و توکهور ، کوههای بی نظیر در منطقه سندرک، سواحل زیبای بندزرک، کرگان، کلاهی ، تالاب بین اللملی میناب ، درختان حرا ، پنجشنبه بازار، صنایع دستی، سد استقلال، فضای مناسبی را برای تشویق و ترغیب گردشگران نوروزی ایجاد می کند.
شهرستان تاریخی میناب با داشتن پنجشنبه بازار ودهها اثر تاریخی و جاذبه طبیعی نظیر نخلستان، باغ ها و مزارع کشاورزی در90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7194/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.