به گزارش ایرنا، امیر دریادار تورج حسنی مقدم روز شنبه در این آیین با اشاره به حضور مستمر ناوگروه‌های نداجا در آب ‌های آزاد گفت: بدخواهان بدانند که قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی مصمم هستند و در این زمینه هیچ هراسی از تهدیدهای آنها به دل راه نمی دهند.
وی یاد آورشد: از سال 87 هجری خورشیدی تاکنون با اعزام 50 ناو گروه به منطقه خلیج عدن و دیگر آب های آزاد و بین المللی ضمن همراهی و اسکورت بیش از 4 هزار فروند کشتی تجاری و نفت کش به 27 کشتی متعلق به کشورهای مختلف نیز کمک کرده ایم.
امیر دریادار حسنی مقدم با بیان اینکه ما ملت زنده ای هستیم که روی پای خود ایستاده ایم در حالی که استکبار جهانی به لحاظ هویتی با هویت ملی ما و مرزهای اعتقادی ما مشکل دارد، افزود: همه ما مصمم به دفاع از مرزهای کشور و مرزهای اعتقادی هستیم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بیان کرد: همه این موفقیت ها از جمله امنیت فراگیر و مثال زدنی مرهون رهبری هوشمندانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و خون شهیدان است.
پنجاهمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی پس از 67 روز دریانوردی و انجام ماموریت های محوله صبح شنبه در اسکله منطقه یکم امامت نداجای بندرعباس پهلو گرفت.
این ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی متشکل از ناوشکن های نقدی و بایندر و همچنین ناو پشتیبانی رزمی تنب، 6هزار مایل دریانوردی داشته است.
6149 /6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.