به گزارش ایرنا، حمید جهانگیری روز سه شنبه به مناسبت روز 22 اسفند (روز شهدا) در دیدار با کارکنان بنیاد شهید اظهار داشت: خدمتگزاری به خانواده شهیدان و ایثارگران باید افتخار همه مسئولان باشد زیرا عزت امروز کشور و نظام نیز مرهون خون شهیدان و مادران و پدران آنهاست.
وی افزود: اگر استقامت و ایثارگری شهدا و رزمندگان نبود سرنوشت کشور ما نیز هم چون سایر کشورهای منطقه در آشوب و اضطراب بود.
فرماندار حاجی آباد اقدام های بنیاد شهید در بحث ساماندهی گلزار شهیدان این شهرستان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: یکی از خواسته های اصلی خانواده شهیدان نیز توجه به ساماندهی گلزار شهیدان بود.
جهانگیری ابراز کرد: در جهت رفع مشکلات مردم، دولت تدبیر و امید با وجود تحریم ها گام های خوبی برداشته و امیدواریم از سال آینده همه مدیران با روحیه بهتر و تلاش بیشتر برنامه های مهم و زیربنایی را برای سال آینده طراحی و اجرا کنند.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی آباد نیز کاشت 110 درخت در تپه نورالشهدا، برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن، اردوی همسران شهیدان به قشم، تجلیل از مادران شهیدان، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهیدان روستای سفلی بالا در بخش احمدی و غبارروبی گلزارهای شهیدان بخشی از برنامه های 22 اسفند روز شهید نام برد.
قاسم صادقی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تمدن اسلامی نوین بوده و امروز به برکت خون شهیدان این انقلاب به تمام نقاط جهان صادر شده است.
شهرستان حاجی آباد دارای 110 شهید، 140 جانبار، 17 آزاده و همچنین 48 گلزار شهدا و 95 مزار شهید است.
شهید عبدالحمید سالاری نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان نیز متعلق به شهرستان حاجی آباد است.
9887/ 7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.