مازیار هوشمند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرایط آب و هوایی بندرعباس تا حدودی مشابه آب و هوای تایلند میزبان رقابت های آسیایی است که این موضوع تاثیر بسزایی در تطابق بازیکنان انتخابی با شرایط آب و هوایی کشور میزبان دارد.
وی افزود: بازیکنان حاضر در این اردوی شش روزه تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی خود را با جدیت پیگیری می کنند و رقابت بسیار نزدیکی میان آن ها وجود دارد.
هوشمند با بیان این که اردوی بعدی این تیم در کیش برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدت زمان کمی تا رقابت های آسیایی تایلند داریم، اما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم بیشترین بهره برداری را از برگزاری اردوها داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بازیکنان حاضر در این اردو با توجه به سن خود، تجربه حضور در میدان های بین المللی را ندارند، اما با این حال به کسب نتیجه در رقابت های آسیایی و مجوز حضور در رقابت های جهانی آرژانتین امیدوار هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران اظهار کرد: از میان بازیکنان حاضر در اردو، در نهایت دو نفر عازم رقابت های آسیایی تایلند خواهند شد.
اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان از روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه به مدت شش روز در زمین اختصاصی هیات والیبال هرمزگان در مجموعه ورزشی هفت تیر شهر بندرعباس آغاز شده است.
شش بازیکن از سوی مازیار هوشمند سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان به این اردو دعوت شدند که سه نفر از آنها از استان هرمزگان هستند.
بازیکنان دعوت شده به این اردو ابوالحسن خاکی زاده، سجاد حیدری و سامان بهبودی از هرمزگان به همراه سید ارشیا اکبری، سینا شوکتی و امیر مالمیر از دیگر استان ها هستند.
تیم ملی والیبال ساحلی زیر ١٩ سال کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر ١٩ سال آسیا و انتخابی جهان در کشور تایلند که اوایل فروردین ماه 97برگزار می شود، آماده می کند.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.