به گزارش ایرنا، دکتر سید حسین داودی عصر دوشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان اظهار داشت: 75 درصد مابقی در تامین نیازهای سلامت مردم در گرو همیاری و مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد و همچنین ورود و مداخله همه سازمان های مرتبط با سلامت می باشد.
وی افزود: مأموریت اصلی نظام سلامت در جهت بهبود وضعیت سلامت همه جانبه مردم در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی و کاهش نابرابری های مرتبط با سلامت در سطح استان است.
دکتر داودی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به هرمزگان، گفت: با حمایت همه جانبه مجمع نمایندگان استان و استاندار، مبلغ اعتبار قابل توجهی برای تأمین نیازهای حوزه بهداشت و درمان استان از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم اسفندماه میهمان مردم هرمزگان بودند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به رتبه نخست استان در مصرف فست فود در کشور، عنوان کرد: این هشداری برای مردم است و خانواده‌ها باید متوجه عواقب بهداشتی و درمانی این مساله باشند.
بهروز اکرمی بیان داشت: تحرک و ورزش نیز در میان مردم هرمزگان کم است و این شرایط می تواند تأثیر بسیار منفی بر سلامت جامعه و شهروندان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهوری به هرمزگان، 285 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان استان مصوب شد که 180 میلیارد تومان برای بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس، 80 میلیارد تومان برای بیمارستان 160 تخت خوابی میناب، 10 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و 15 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.