محمود امانی بنی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پرواز هفته ای 2 مرتبه به صورت رفت و برگشت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه توسط هواپیماهای «ای تی آر» انجام می شود.
وی ادامه داد: قرار بود این پرواز از چهارشنبه هفته گذشته برقرار شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان اضافه کرد: امید می رود در آینده پرواز جاسک به سایر نقاط فرودگاه های کشور برقرار شود.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان در مورد افزایش مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی بندرعباس و برقراری پروازهای فوق العاده در تعطیلی های پایان سال جاری و ابتدای سال 97 به این فرودگاه، ابراز داشت: برقراری پروازها به مسیرهای جدید با توجه به وجود تقاضا در حال پیگیری است که امید می رود شرکت های پروازی هم در این زمینه اداره کل فرودگاه های هرمزگان را یاری دهند.
امانی بنی خاطر نشان کرد: چنانچه تعداد پروازها از مبادی مختلف به بندرعباس افزایش نداشته باشد هواپیماها با اندازه بزرگ تر برای جابجایی تعداد بیشتر مسافر از سوی شرکت های هواپیمایی بکار گرفته خواهد شد.
فرودگاه بین ‌المللی بندرعباس با روزانه دارای 40 سورتی پرواز رفت و برگشت بیشترین تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده و دارای حدود 19 مسیر پروازی داخلی و 2 مسیر پروازی خارجی است.
استان هرمزگان دارای 13 فرودگاه است که از این تعداد تنها 6 فرودگاه در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه ها قرار دارد.
سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از 6 فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان، بستک و میناب به دلیل نداشتن دیوارهای حفاظتی غیر عملیاتی هستند.
3219/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.