به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با تقدیر از استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شخص رئیس جمهوری و هیات دولت بواسطه توجه ویژه و سفر به هرمزگان ابراز کرد: تمام مسئولان در نظام اسلامی باید همواره مواضعی چنین باصلابت اتخاذ کنند.
وی دیدار رهبر معظم انقلاب با وزیر اوقاف سوریه را نشستی صمیمی و خارج از عرف دیپلماتیک توصیف و اظهار کرد: پیام این نشست برای مردم ایران و ملت سوریه حفظ وحدت اسلامی در برابر فریب و شبه افکنی دشمنان است.
امام جمعه قشم گفت: محرومیت زدایی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی فلسفه و رویکرد جمهوری اسلامی است که همگان وظیفه دارند در این راستا کوشش کنند.
وی افزود: در شورای اداری شهرستان قشم نماینده ویژه رئیس جمهوری در جریان مهمترین مشکلات مردم این شهرستان قرار گرفت و مسئولان استان و شهرستان نیز باید مصوبه ها و مسائل طرح شده را تا حصول نتیجه دنبال کنند.
جوکار ادامه داد: ایجاد اشتغال، بزرگترین خدمتی است که می توان به مردم ارائه کرد و به شرطی تحقق خواهد یافت که مسئولین شرایط موجود را اصلاح و ورود بخش خصوصی، سرمایه های داخلی و خارجی را تسهیل کنند.
وی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از شعار عبور کرد و حمایت از خانوارها برای ایجاد اشتغال فراگیر از مهم ترین راهکارهای تحقق آن است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.