به گزارش ایرنا، گروه های مختلف مردم اعم از فرهنگی، بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان، زن و مرد و پیر و جوان در مسیر استقبال از رییس جمهوری حاضر شده و از ساعتی پیش بی صبرانه منتظر دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری محبوب خود بودند.
ورزشگاه تختی بندرعباس هم اینک مملو از جمعیت است و شمار زیادی از جمعیت در حالیکه تصویرهای رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی را در دست دارند در مسیر ورزشگاه تختی درحال حرکت هستند و خیابان های منتهی به محل سخنرانی رییس جمهوری شاهد شور و شوق قشرهای مختلف مردم برای دیدار با رییس جمهوری است.
از جلوه های ویژه سفر دولت دوازدهم به هرمزگان حضور طیف های مختلف مردمی با آرایش های خاص و شعارهای نمادین است که شور و حال خاصی به بندرعباس مرکز این استان بخشیده است.
حسن روحانی برای دیدار عمومی با مردم هرمزگان به ورزشگاه تختی بندرعباس وارد شده و در آن جا با مردم این استان سخن خواهد گفت.
در سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، معاونان توسعه روستایی، امور مجلس، اداری و استخدامی، علمی و فناوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر وی حضور دارند.
هم چنین وزیران آموزش و پرورش، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی نیز رییس جمهوری را همراهی می کنند.
دیدار با نخبگان و اندیشمندان هرمزگان، شرکت در نشست شورای اداری، بهره برداری از 15 طرح مهم عمرانی از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس هم چنین آغاز عملیات اجرایی 15 طرح دیگر از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.