به گزارش ایرنا، محمود واعظی شامگاه سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان اظهار داشت: دولت اعتقاد بر انجام واگذاری ها به بخش خصوصی دارد و انتظار می رود که بخش خصوصی کشور هم حرفه ای کار کند.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه بانک ها باید در خدمت بخش خصوصی قرار گیرد، افزود: تامین امنیت سرمایه گذاری و احترام به سرمایه گذار باید در دستور کار باشد تا مردم و کارآفرینان سرمایه گذاری داشته باشند .
واعظی با اشاره به اهمیت بالای استان هرمزگان برای دولت و نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: این استان از بستر و زمینه مناسبی برای توسعه برخوردار است که باید از این زمینه ها برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر آن استفاده کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: هرمزگان را باید به عنوان یک استان گردشگری مطرح کنیم تا بر این اساس توسعه یابد.
واعظی اظهار کرد: رییس جمهور از هرآنچه که استاندار هرمزگان در طی جلسات اخیر مطرح کرد، حمایت داشته که در دستور کار قرار گیرد.
وی بیان داشت:رییس جمهور تاکید دارد که هرچه در سفر قبلی به هرمزگان، قول داده شده، انجام شود که بررسی ها حاکی از پیشرفت بسیار خوب این مصوبات است.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان صبح چهارشنبه نهم اسفندماه وارد بندرعباس می شود.
از جمله برنامه های مهم رئیس جمهوری در این سفر دو روزه به هرمزگان افتتاح 30 طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی، شرکت در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان و فرهیختگان و سفر به یکی از شهرستان های غرب استان است.
7198/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.