مرضیه سی سی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان پارسیان با 48 و 7 دهم میلی متر، حاجی آباد با 18 و 7 دهم میلی متر، بستک 13 میلی متر، سیری و کیش هر کدام 7 و 7 دهم میلی متر، بیشترین میزان بارندگی در 2 روز گذشته را داشته اند.
وی بیان داشت: کم ترین میزان بارندگی نیز در روزهای اخیر مربوط به شهرستان های بندر خمیر با 2 دهم میلی متر، قشم 3 دهم میلی متر، بندرعباس 5 دهم میلی متر، قشم فرودگاهی و لاوان 7 دهم میلی متر، ابوموسی 1 و 4 دهم میلی متر، جاسک 2 و 4 دهم میلی متر، رودان 3 و 2 دهم میلی متر، بندرلنگه 3 و 4 میلی متر و سردشت 3 و 7 دهم است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: سامانه بارشی از اواخر پنجشنبه سوم اسفندماه وارد این استان شد و شدت فعالیت آن در روزهای شنبه و بویژه یکشنبه هفته جاری بود.
سی سی پور گفت: این سامانه بارشی صبح روز دوشنبه از استان هرمزگان خارج شد و برای امروز پدیده غالب، گذر ابر بروی آسمان و افزایش نسی دما پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: دریا امروز به نسبت آرام خواهد بود و شرایط دریا برای ترددهای دریایی و سفر به جزیره های هرمزگان مساعد پیش بینی می شود.
از لحاظ دمایی طی 24 ساعت گذشته حاجی آباد با دمای 14 درجه سانتی گراد سردترین شهر هرمزگان و جاسک و پارسیان با 27 درجه سانتی گراد گرم ترین شهر هرمزگان بوده است.
نوسانات دمایی بندرعباس در این مدت بین 14 تا 24 درجه سانتی گراد بود.
7195/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.