به گزارش ایرنا، این ورزشکار جوان که به تازگی در رقابت های جهانی آمریکا به مقام قهرمانی جهان دست یافته است، شنبه شب در میان استقبال جمعی از مسئولان و امام جمعه این جزیره مرجانی وارد فرودگاه کیش شد.
مرادی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) کیش ، مدال خوش رنگ خود را با ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی که در جریان اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران به درجه شهادت نایل گردیدند و به پاسداشت ایثار آنان ، تقدیم فرماندهی ویژه نیروی انتظامی کیش کرد.
فرماندهی ویژه انتظامی کیش نیز با قدردانی از این اقدام زیبای کیان مرادی این حرکت قهرمان جهان را تصویری از رفتار و منش پهلوانانه و ارزشی فرزندان این مرز و بوم توصیف کرد.
سرهنگ رحیم جهانبخش در این مراسم از کیان مرادی خواست به نمایندگی از شهروندان، ورزشکاران و نیروی انتظامی کیش در مراسمی این مدال زرین را در تهران به فرماندهی ناجا و خانواده شهدای (فاطمی) خیابان پاسداران تهران اهدا کند.
امام جمعه کیش نیز در آیین استقبال از کیان مرادی گفت: افتخار می کنیم که جوانان قهرمان ایران اسلامی درمیادین بین المللی همواره ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی را به تصویر می کشند.
حجت الاسلام احمد حسن زاده افزود: اهدای مدال پر افتخار مرادی قهرمان جوانان جهان به شهدای نیروی انتظامی نمونه بارزی از جوانانی است که یاد شهدا را همواره زنده نگه می دارند.
رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی جهان هفته گذشته در یانکتون آمریکا برگزار شد و تیم ریکرو جوانان متشکل از رضا شبانی، ابوالفضل حسینی و کیان مرادی در فینال برابر تیم اوکراین به میدان رفت و پس از تساوی 4-4 در تیر طلایی مقابل این تیم به پیروزی رسید تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسد.
کیان مرادی از جزیره کیش در ترکیب تیم ملی تیر اندازی با کمان حضور داشت.
6993 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.