به گزارش ایرنا، محمدباقر سلیمی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده به منظور پیشگیری از هر گونه بی نظمی در ترددهای درون و برون شهری، افزود: مسافران در ایام نوروز باید برای خرید از مراکز تجاری پرتردد و دیدن ساحل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: درطرح نوروزی که تا 15 فروردین ادامه دارد، 400 نیروی پلیس، 60 تیم خودرویی و 240 پاس پیاده ثابت در معابر استان و تیم خودرویی درون شهری تامین امنیت و پوشش ترافیک سفر‌های پایان سال را به عهده دارند.
سرهنگ سلیمی اضافه کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس راهور، همه دستگاه ها و سازمان ها از جمله شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، امداد خودرو، شرکت های بیمه گر و آموزش و پرورش حضور دارند.
وی بیان داشت: پلیس راهور همچنین در ایام نوروز با تخلفات رانندگی حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به صورت جدی برخورد می کند و برابر قانون از ادامه مسیر راننده خاطی جلوگیری خواهد شد.
سرهنگ سلیمی تاکید کرد: شهروندان و مسافران در ایام نوروز از برپایی چادر در معابر اصلی و حاشیه جاده‌های اصلی خودداری کنند و در پارک‌ها و معابری که تدارک دیده شده، اسکان یابند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: 46درصد از تلفات رانندگی در استان در حوزه درون شهری مربوط به موتورسواران و 28 درصد مربوط به عابران پیاده است.
سرهنگ سلیمی در این نشست بر ساخت روگذر و زیرگذر‌های عابر پیاده، روشنایی و نظافت پل‌های عابر پیاده و همچنین نصب گذرگاه‌های عابر پیاده، به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.