به گزارش ایرنا، شیرزاد عزتی عصر جمعه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: این سفر به منظور پیگیری مصوبات سفر گذشته و همچنین بررسی مسائل هرمزگان صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دیدار مردمی در یکی از شهرستان های هرمزگان، حضور در نشست تخصصی استان، دیدار با نخبگان و فرهیختگان و حضور در شورای اداری هرمزگان است.
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز روز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در هفته آینده اعلام کرده است: در این سفر رئیس جمهوری بطورمستقیم به بندرلنگه سفر کرده و نخستین برنامه هم دیدار مردمی با مردم غرب هرمزگان است.
ناصر شریفی بیان داشت: درحال حاضر مجمع نمایندگان هرمزگان و استاندار در حال بررسی و شناسایی مشکلات کلان و اولویت‌های مهم استان می‌باشند تا در جلسه هیات دولت بتوانیم تمامی مسایل را مطرح کرده و از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.
آخرین سفر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به استان هرمزگان در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال بود که در جریان این حضور مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند پروژه بزرگ عمرانی به بهره برداری رسید.
7198/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.