به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: این فرقه داعش مسلک در پشت صحنه از خارج مدیریت می شود و مسئولان باید با اشد مجازات با آنان برخورد کنند تا درسی برای دیگر گروه ها باشد.
وی ادامه داد: دشمن گروه ها و فرقه های مختلفی را در داخل کشور ساماندهی می کند تا امنیت ایران اسلامی را که در جهان مثال زدنی است خدشه دار کند.
جوکار تصریح کرد: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی مقتدر است و به یاغیان اجازه اغتشاش و ناامنی نمی دهد و امنیت خاورمیانه را نیز تضمین می کند.
وی افزود: امروز دشمن به دنبال فرقه سازی و ایجاد اختلافات فرقه ای و گروهی در ایران اسلامی است اما این آرزو را با خود به گور می برد.
امام جمعه قشم، رفتار وزیر امور خارجه ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ را انقلابی و از موضع اقتدار توصیف و اذعان کرد: ظریف نشان داد که ایران در برابر کشورهایی که در دنیا کسی توان مخالفت با آن ها را ندارد، از موضع اقتدار برخورد می کند.
وی همچنین حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: پرواز هواپیماهای مشابه متوقف شد که این امری مطلوب است.
جوکار از عکس العمل به موقع مسئولان مربوط تشکر کرد و ادامه داد: باید قبل از رخ دادن حوادث تصمیم گرفت وعمل کرد و حرکات احساسی پس از روی دادن اتفاقات فایده چندانی ندارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.