به گزارش ایرنا سردار علی فدوی عصر پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بندرعباس اظهار داشت: این پیشروی ها و موفقیت ها با وجود همه دشمنی ها و خبائث های نظام سلطه به رهبری شیطان بزرگ و پیروانش به دست آمده است.
وی ادامه داد: روز به روز بر دشمنی های شیطان بزرگ و دنیای کفر علیه جمهوری اسلامی افزوده شده و این دشمنی نظام کفر با جمهوری اسلامی دارای ماهیت حق و باطل است.
سردار فدوی ادامه داد: نظام اسلامی بر مدار حق حرکت کرده و نظام کفر نمی تواند این را تحمل کند و به همین دلیل هیچ گاه از دشمنی دست بر نخواهند داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: با وجود همه دشمنی های نظام کفر به سردمداری آمریکا، بر صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان افزوده شده است.
سردار فدوی با اشاره به این حدیث امام علی (ع) که : « هر ملتی که در درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرار گیرد حتما ذلیل خواهد شد » گفت: دشمن ابتدا درون کشور با ملت ایران می جنگید ولی امروز سربازان این ملت و مدافعان حرم هزاران کیلومتر دورتر با دشمن می جنگند.
وی یادآور شد: دنیای کفر هشت سال با تمام توان علیه ایران اسلامی جنگید و در18ماه پایانی آن، آمریکایی ها با 86 ناو جنگی به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند ولی اذعان کردند کاری از پیش نمی برند و حتی قادر به دفاع از خود هم نیستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: رمز این موفقیت ها حرکت در مدار حق و برای خدا است و دشمن قادر به دیدن و تحمل چنین کشوری نیست.
سردار فدوی شهدا را برکتی برای ملت ایران و پشتوانه ای ابدی برای کشور خواند و خاطر نشان کرد: دشمنان در این 40 سال هر سختی و مشقتی که توانسته اند بر این ملت وارد کردند و شهدا با تقدیم جان خود محک خوبی برای استقامت ملت ایران و نظام اسلامی هستند.
وی اشاره کرد: شهدا در سخت ترین امتحان که پای جان در میان بوده، عالی عمل کرده اند و اکنون باید در هر مسئولیتی بهترین و متناسب ترین عملکرد را از خود نشان دهیم و کاری کنیم که این ملت حلاوت و شیرینی نظام اسلامی را بچشد.
3219/2094


* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.