به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری شامگاه چهارشنبه در فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی تامین امنیت کشور در جریان این نا آرامی ها با تدبیر و درایت عمل کرد.
وی با اشاره به شهادت 5 نفر از نیروهای انتظامی و بسیج در جریان این ناآرامی ها، افزود: متاسفانه عده ای که خود را وابسته به گروهی از دراویش می دانستند، اما در حقیقت افرادی بودند که از این پوشش استفاده کردند، موجب ایجاد این نا آرامی ها و مزاحمت برای مردم شدند.
حجت الاسلام منتظری با اشاره به برخی نگرانی های ایجاد شده در جامعه در پی این نا آرامی ها، گفت: دستگاه قضایی روز چهارشنبه (دیروز) نشست ویژه ای در این خصوص برگزار کرد و تصمیم های مناسبی گرفته شد.
دادستان کل کشور با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه به منظور پیشگیری از ایجاد نا آرامی در جامعه که ریشه در خارج از کشور دارد، گفت: قوه قضاییه با قاطعیت و در چارچوب قوانین و مقررات کشور با متخلفان برخورد می کند.
حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: به طور حتم دولت، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همواره در صحنه حاضر بوده و حفظ و حراست از امنیت مردم برای همه دستگاه ها و نهادها از اهمیت ویژه برخوردار است.
شامگاه دوشنبه 30 بهمن در یکی از خیابان های منطقه پاسداران تهران نا آرامی هایی رخ داد که در نتیجه آن 3 نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.