نوید قنواتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان کمک هزینه به 625 خانواده که سرپرست آن ها در زندان های هرمزگان به سر می برند، پرداخت شده است.
وی بیان داشت: همچنین انجمن حمایت از زندانیان هرمزگان در بخش پرداخت مستمری، کمک هزینه ازدواج، جهیزیه، مسکن و بهداشت ودرمان به خانواده های زندانیان تحت حمایت خود کمک کرده است.
رئیس مرکز خدمات احتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان بر توانمند سازی خانواده زندانی های نیازمند تاکید کرد و گفت: با فراهم کردن زمینه کسب و کار مناسب برای خانواده زندانی ها، می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این خانواده ها بود.
قنوانی خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار نفر از زندان ها نیز از خدمات مشاوره‌ای، حمایتی و فرهنگی مرکز خدمات احتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان هرمزگان استفاده می ‌کنند.
شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح وتربیت در بندرعباس است.
شهرستان رودان هم اکنون دارای اردوگاه استانی کار درمانی است که در کنار این مکان در پنج کیلومتری ورودی این شهر، زندان جدید ساخته می شود.
زندان مرکزی بندرعباس نیز درخارج از محدوده شهری و در منطقه چوچ این شهرستان در مرحله واگذاری زمین برای ساخت است.
7195/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.