به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام مهدی رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودان، با قدردانی از حضور مردم، راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اراده و وحدت ملت آگاه، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام توصیف کرد.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با این حضور حماسی، بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، نظام، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به مواردی از نا آرامی های دی ماه امسال در برخی از نقاط کشور، خاطر نشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام گمان می کردند مردم در روز 22 بهمن بر ضد انقلاب و نظام به میدان می آیند، اما مردم با حضور حماسی و با بصیرت و با سردادن شعارهای اسلامی و انقلابی، به دشمنان و عوامل این ناآرامی ها، پاسخی کوبنده دادند.
امام جمعه رودان رمز مصونیت انقلاب و نظام از آسیب ها و گزندها را وحدت کلمه، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: وقت آن است که مسئولان نیز به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند.
وی اظهار داشت: مردم از اوضاع اقتصادی، تبعیض ها و عملکرد برخی از مسئولان گلایه دارند و برقراری عدالت اجتماعی، برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مبارزه با تبعیض، فساد و فقر از مطالبات و خواسته های مردم از مسئولان است.
شهرستان رودان با حدود 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
/20947196
خبرنگار: طیبه رحیمی**انتشار:هومن محمدکرمی


* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.