مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان روز پنجشنبه درحاشیه این همایش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این همایش 2روزه در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی در قالب ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی و با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی ساخت و سازها و بررسی نیازمندی ها و ضرورت های آموزشی برگزار می شود.
غلامحسین شیری با اشاره به اهمیت بتن به عنوان یک ماده مهم و راهبردی در ساخت سازه ها افزود: این ماده نقش بسزایی در اقتصاد کشورها از جنبه های مختلف تولید، اشتغال، محیط زیست و توسعه پایدار دارد.
وی از دوام و پایائی سازه های بتنی، فناوری ‌های نوین بتن و بتن های خاص، صنعتی ‌سازی و انبوه ‌سازی بتن، رویه‌ های بتنی و بتن غلتکی، کنترل کیفی و تعمیر و نگهداری سازه‌ های بتنی، افزودنی ‌های بتنی و سازه‌ های بتنی دریایی و آبی به عنوان محورهایی نام برد که در طول برگزاری این همایش در قالب سخنرانی، مقاله هم چنین کارگاه ‌های آموزشی ارائه می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان یادآور شد: این همایش در نظر دارد تا با ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت ‌های صورت گرفته در حوزه ‌های مرتبط، ضمن ارتقای دانش مهندسان، مجریان و دانشجویان و برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی، زمینه برای کاهش هدر رفت مصالح و حفظ سرمایه ‌های ملی، افزایش عمر سرویس دهی مطلوب سازه‌ های بتنی و ارتقای ایمنی سازه های بتنی، حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را فراهم آورد.
دراین همایش 2روزه علاوه بر مدیران کل راه و شهرسازی، سازمان‌ های نظام‌ مهندسی کل کشور، مقامات اجرایی استان هرمزگان، سازندگان و تولید‌کنندگان بتن کشور نیز حضور دارند.
6149/7408
خبرنگار: رضا گیلانی ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.