به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی رحمانی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در رودان اظهار داشت: ملت ایران با این حضور حماسی، بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، نظام، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: حضور با بصیرت ملت در راهپیمایی 22 بهمن 96، توطئه ‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) بدون توجه به قدرت آمریکا و شوکت پوشالی شاه به میدان آمد و مردم با شجاعت و بصیرت در میدان حضور پیدا کردند و با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع)، انقلابی عظیم، باور نکردنی و معجزه آسا شکل گرفت.
رحمانی در ادامه با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96، اظهار داشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی دو پیام دارد.
وی خاطر نشان کرد: پیام اول خطاب به آمریکا و متحدانش می باشد، دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام بدانند ملت ایران همواره با بصیرت و آگاهی در صحنه است و آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
رحمانی پیام دوم حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 را خطاب به مسئولان کشور عنوان کرد و افزود: مسئولان حضور پرشور و حماسی مردم را ببینند و بدانند مردم به تکلیف خود عمل کردند و اینک نوبت مسئولان است که به وظایف و تکلیف خود عمل کرده و با تمام توان و قدرت برای خدمت به مردم، برطرف کردن نارسایی های فراروی آن ها و رشد و توسعه روز افزون کشور تلاش کنند.
راهپیمایی 22 بهمن 96 همزمان با سراسر کشور در شهرستان ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور رودان برگزار شد.
این راهپیمایی از میدان جمهوری تا مسجد جامع این شهر برگزار شد و مردم با حضور پرشور و با صلابت خود ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای اسلامی و انقلابی امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، حمایت قاطعانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.