به گزارش ایرنا، شیعه وسنی، پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، خانواده معظم شهدا، آزادگان و مسئولان در این راهپیمایی با در دست داشتن نوشته ها و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند و بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.
مردم جاسک هرمزگان با حضور پرشور خود در آیین راهپیمایی 22 بهمن و با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر انقلاب تاکید کردند.
امروز مردم جاسک همراه ملت ایران دست به دست همه دادند و با مشت های گره کرده و با فریاد الله اکبر به جهانیان فهماندند که تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده اند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «خونی که در رگ ماست - هدیه به رهبر ماست»، «خامنه ای خمینی دیگر است- ولایتش ولایت حیدر است»، «فرمانده کل قوا خامنه ای - حافظ خون شهدا خامنه ای» وفاداری و اطاعت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه ای قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید شد.
راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در بخش لیردف و روستاهای بخش مرکزی جاسک، نیز برگزار شد.
7198/7408
خبرنگار: حسن آتش زبان ** انتشار : محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.