به گزارش ایرنا، از ساعت 9 صبح امروز مردم هرمزگان اعم از مرد، زن، پیر و جوان، دانشجو و طلبه مانند همیشه یک صدا و دوشادوش با تمام مردم ایران اسلامی برای خلق حماسه ای دوباره به میدان آمده اند و روز آزادی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به جشن نشسته اند.
راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس مرکز استان هرمزگان از مسیر بلوار ساحلی آغازشده و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مشت های گره کرده به سمت خیابان بهادر جنوبی در حرکت هستند تا بار دیگر انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.
راهپیمایان با سردادن شعار‌هایی هم چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، رمز بقای انقلاب وحدت است؛ پیروی از امامت امت است، با اتّحاد و یکدلی ملت؛ پاینده و پیروز بُوَد این نهضت، در حال طی مسیرهای راهپیمایی هستند.

**دعوت مسئولان، نهادها و نمایندگان از مردم هرمزگان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه
امروز در حالی شاهد حضور عظیم و غرور آفرین مردم اقصی نقاط هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه هستیم، که مسئولان، نهادها و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه هایی جداگانه از مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آوردند.

** اعمال محدودیت های ترافیکی در هرمزگان
همزمان با فرارسیدن روز 22 بهمن ماه و به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پلیس راهور هرمزگان از ساعت شش صبح امروز محدودیت های ترافیکی را در مسیرهای راهپیمایی در بندرعباس مرکز استان اعمال کرده است.
ممنوعیت های ترافیکی در خیابان های بلوار ساحلی بندرعباس (از محدوده میدان لارک تا دور برگردان خور شیلات) و خیابان های منتهی به این بلوار اعمال شده است.
تردد خودروهای سواری و دیگر وسایل نقلیه در این مسیرها تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و در صورت وجود هر گونه خودرو پارک شده در این مسیر نسبت به حمل آن ها با جرثقیل و انتقال به پارکینگ از سوی پلیس راهور اقدام خواهد شد.
طبق اعلام پلیس راهور هرمزگان رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی که قصد تردد در این مقطع زمانی در محور یاد شده را دارند، برای تردد می توانند از مسیر جایگزین آن در بلوار مرکزی و بلوار امام خمینی (ره) استفاده کنند.

**هرمزگان میزبان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در روز 22 بهمن ماه
طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، سخنران ویژه مراسم یوم الله 22 بهمن امسال در بندرعباس ، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه است.
نوبخت عصر شامگاه شنبه 21 آبان ماه با استقبال استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان برای سخنرانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در بندرعباس وارد این شهرستان شده است.
وی در بدو ورود در گلزار شهدای بندرعباس حاضر و با نثار فاتحه و شاخه گل، با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.
نوبخت پس از حضور در گلزار شهدا با همراهی استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان به دیدار آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در این استان رفت.

** طنین الله اکبر سراسر هرمزگان را فراگرفته است
براساس گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر شهرهای هرمزگان ، هم اکنون در جای جای استان هرمزگان فریاد الله اکبر ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست طنین انداز شده و راهپیمایان با مشتی گره کرده، گام هایی استوار و فریادی رسا در پاسداشت از میراث انقلابی خود به پا خواستند و حماسه‌ای غرورآفرین را رقم زدند.

**مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در دیگر شهرهای هرمزگان
طبق اعلام ستاد دهه فجر هرمزگان ، مراسم راهپیمایی در میناب از میدان شهدا تا چهار راه بسیج، رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع، جاسک از میدان امام تا گلزار شهدا، سیریک از چهار راه انتظام تا گلزار شهدای گمنام و بشاگرد از میدان شهدا تا میدان امام علی(ع) از ساعت 9 صبح آغاز شده است.
راهپیمایی در بندر خمیر ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، بستک ساعت 8 صبح از میدان دفاع مقدس تا محل فرمانداری، بندرلنگه 9 صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک شهدا و پارسیان نیز ساعت 9 صبح از میدان جمهوری تا باشگاه تختی در حال برگزاری است.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان حاجی آباد از ساعت 8 صبح از میدان ولایت تا میدان امیر کبیر، قشم 9 صبح از میدان شهدای گمنام به سمت امام زاده سید مظفر و ابوموسی ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد به سمت مسجد جامع آغاز شده است.
مردم شهر چارک نیز راهپیمایی این روز بزرگ را ساعت 9 صبح از دبیرستان عیاده احمد به سمت مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر آغاز کرده اند و در جزیره هرمز از 10 صبح از چهار راه بهزیستی تا مسجد جامع، رودخانه رودان 9 صبح از روبه روی آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، توکهور و هشتبندی میناب 9 صبح از بخشداری تا مسجد جامع، رویدر بندرخمیر 9 صبح از مدرسه زینبیه تا باشگاه تختی و فین نیز 9 صبح از مدرسه شهید سایانی تا کانون شهید رضا پور آغاز شده است.
7198/7408
گزارش: فاطمه حسینی** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.