به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، نماینده ولی فقیه در هرمزگان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دیر باورترین تحلیل گران عالم ثابت کرده است که یک نظام ماندنی است.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: از مهم ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، همراهی و همدلی ملت ایران در همه سختی ها و مشکلات در طول تاریخ این حرکت الهی تا به امروز بوده است.
وی بیان داشت: امروز که بیش از هر زمان دیگری دشمنان و کینه توزان انقلاب اسلامی، تمام توان خود را برای ضربه زدن به میدان آورده و از هیچ عملی فرو گذار نکرده اند، ضروری است که مثل همیشه ملت غیور ایران بویژه مدافعان حقیقی خلیج فارس با حضور گسترده خود در یوم الله 22 بهمن بار دیگر بر یاوه گویی های دشمنان مهر بی اثری بزنند.
وی در این بیانیه آورده است: از مردم غیور و سرافراز استان هرمزگان دعوت می کنم ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک گفته و در این روز شریف حضوری حماسه آفرین بهم رسانند.

**نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی ضمن دعوت مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یوم الله 22 بهمن نمایان گر تحقق وعده الهی برای پیروزی حق بر باطل و تعالی معنوی بشریت است
آیت الله سید روح الله صدر الساداتی افزود: مردم هرمزگان بار دیگر با حضور خویش در جشن های دهه فجر بویژه در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان اصلی انقلاب اسلامی بیعت کرده و به جهانیان نشان می دهند این انقلاب تا ابد پابرجا خواهد بود.
وی بیان داشت: مردم شریف و ولایت مدار استان هرمزگان بار دیگر حرکت آزادی خواهانه خود را برای دفاع از ارزش های الهی و معنوی انقلاب در 22 بهمن 96 به نمایش خواهند گذاشت.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر بندرعباس فردا یکشنبه از ساعت 9 صبح از بلوار ساحلی به سمت خیابان بهادر جنوبی برگزار می شود و سخنران ویژه این روز محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.
7195/7408
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.