به گزارش روز شنبه ایرنا در بخش انفرادی فینال دختران ، روز جمعه نماینده قزاقستان با نتیجه ( 4-6 و 4-6 ) از سد راکی از ترکیه عبور کرد و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت.
تنیسور ترک در جایگاه دوم این رقابت ها ایستاد و مشکات الزهراء صفی از ایران و کوکلینا از روسیه به طور مشترک سوم شدند.
همچنین با برگزاری مرحله نیمه نهایی بخش پسران و در نخستین دیدار ، زاوری از هند با نتیجه ( 4-6 و 3-6 ) محمد خوش خلق از ایران را شکست داد و نماینده لبنان با نتیجه ( 6-7 و 2-6 ) سورش از مالزی را برد.
به این ترتیب چهره تنیسورهای راه یافته به فینال مشخص شد و در بخش 2 نفره نیز تیم ایران با ترکیب رهام عباسی و عرفان درویش نوری با نتیجه ( 3-6 ، 6-3 ، 8-10 ) مقابل تیم محمد خوش خلق و آریا روغنی به پیروزی رسید.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم های 2 نفره مالزی و هند با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) به ترتیب از سد تیم لبنان و ایران عبور کردند تا در فینال رقابت ها و برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.

**این مسابقه امروز شنبه با معرفی نفرهای برتر به پایان می رسد.
در جدول اصلی بخش پسران ، 48 تنیسور از کشورهای ایران ، ترکیه ، تاجیکستان ، هند، کانادا ، اکراین ، روسیه، ازبکستان ، مالزی، سوریه و لبنان و دربخش دختران 27 تنیسور از کشورهای ایران ، اکراین ، قزاقستان، اتریش و روسیه حضور دارند.
این رقابت ها از هفتم لغایت 14 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است.
سرداوری این دوره از رقابت ها عهده مسیح صلاح ( داور نشان سفید ) کشورمان است.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993 /6048
خبرنگار: اکبر بهاروند ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.