به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارسیان خواستار توجه به شرایط پیچیده و ظالمانه استکباری و لزوم هوشیاری در جهت کاهش ضریب خسارت به جوامع اسلامی و در حاشیه امن قرار نگرفتن رژیم صهیونیستی شد.
وی افزود: شکوه بخشیدن به راهپیمایی 22 بهمن باعث فعال سازی ماشین تبلیغاتی و رسانه ای علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و افشای چهره خائن برخی کشورهای جهان اسلام می شود.
وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از خصوصیت های ملت بزرگ ایران مقابله با ظلم و ستم است و مردم انقلابی ایران این روحیه را هم در مقابل رژیم ستمشاهی و هم در مدت هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.
میرزایی ضمن اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های آزاده جهان شد تا در برابر ظلم ظالمان و ستم ستمکاران بپا خیزند هم چنان که در سالهای اخیر شاهد این تاثیر مهم بودیم.
خطیب جمعه پارسیان ضمن اشاره به درس های انقلاب در سال 57 ابراز کرد: پایداری و مقاومت در برابر طرح های جبهه استکبار که هر روز ترفندی را علیه جوامع اسلامی به کار می برند درس انقلاب است و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، مبتنی بر عدم پذیرفتن سلطه نظام های استکباری است.
7191/7408
خبرنگار: ابراهیم بدیعی ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.