به گزارش ایرنا، احمد محمودی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در دهه فجر امسال 53 طرح در فصل های کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، انرژی، صنعت، بهداشت، رفاه و تامین اجتماعی، دین و مذهب و ورزش به ارزش 500 میلیارد و 853 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز می شود.
وی خاطر نشان کرد: فصل های مسکن، عمران شهری و روستایی با 279 میلیارد و 493 میلیون ریال، کشاورزی و منابع طبیعی با یکصد میلیارد و 380 میلیون ریال و انرژی با 72 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار بیشترین رقم اعتباری را به خود اختصاص داده اند.
محمودی افتتاح پل زیارتعلی، طرح های آبیاری تحت فشار بخش کشاورزی، طرح های برق رسانی، طرح گلخانه ای سرکهنان بیکاه و راه های روستایی را از جمله طرح های شاخص و مهم مورد بهره برداری در دهه فجر عنوان کرد.
وی افتتاح خط انتقال آب روستای خیرآباد، موتورخانه و تجهیز چاه مجتمع آبرسانی، آغاز عملیات اجرایی و بازسازی شبکه توزیع و احداث مخزن 500 مترمکعبی نازدشت، افتتاح طرح بهسازی معابر شهری و روستایی و بهره برداری از طرح توسعه و بهسازی معابر محله های شهر رودان را از دیگر طرح های شاخص مورد بهره برداری در دهه فجر در این شهرستان برشمرد.

** برگزاری بیش از 70 ویژه برنامه در گرامیداشت و پاسداشت دهه فجر در رودان
محمودی در ادامه از برگزاری و اجرای بیش از 70 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی شاخص در پاسداشت و گرامیداشت دهه فجر با مشارکت مردم و مسئولان در شهرستان رودان خبر داد.
این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه ها و آئین های گرامیداشت دهه فجر با محوریت و مشارکت مردم برگزار خواهد شد و مردم به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی میزبان و میهمان برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در رودان خواهند بود.
محمودی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر بر تبیین مبانی، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ حرمت ایام فاطمیه در برگزاری برنامه ها و آئین های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان تاکید کرد.
فرماندار رودان بیان کرد: حفظ حرمت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) مورد توجه و اهتمام دست اندرکاران برگزاری آیین های گرامیداشت دهه فجر قرار گیرد.
محمودی تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار مسئولان با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را از جمله ویژه برنامه های دهه فجر در رودان برشمرد.
وی برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی محافل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری همایش نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب را از دیگر برنامه های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد.
محمودی افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری رقابت های مختلف ورزشی و جشنواره بازی های بومی و محلی و برگزاری آیین های شب شعر روح الله، جشن انقلاب و میهمانی لاله ها را از دیگر برنامه های دهه فجر در رودان برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان رودان با حضور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن 22 بهمن حمایت و پشتیبانی قاطعانه خود را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام و بار دیگر با آرمان های والای اسلامی و انقلابی امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای اسلام و انقلاب؛ تجدید عهد و پیمان می کنند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.