به گزارش ایرنا، علی الهیاری روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان های هرمزگان و کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد هرمزگان همچنین برای بهسازی و بازسازی مسکن خانواده زندانیان نیازمند نیز مشارکت می کند.
وی بیان داشت: مظلوم ترین گروه هدف کمیته امداد، خانواده زندانیان هستند که نگاه سنگین جامعه را با خود دارند و در نبود سرپرست، زندگی بر آنان سخت تر می شود.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان ابزار داشت: این نهاد از همه طرح های خوداشتغالی خانواده زندانیان تحت پوشش که منجر به خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار شود، حمایت می کند و تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می کند.
مدیر کل زندان های استان هرمزگان نیز گفت: خانواده زندانیان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و آسیب های اجتماعی فراوانی آنان را تهدید می کند.
علی استادی افزود: خانواده زندانیان دشواری های فراوانی را تحمل می کنند و جا دارد با حمایت های مالی از آنان اندکی از دردهای این خانواده ها را کاهش داد.
وی بیان داشت: اگر به دنبال پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم باید از خانواده زندانیان نیازمند حمایت کنیم تا مشکلی به مشکلات جامعه افزوده نشود.
رئیس مرکز خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانیان استان هرمزگان نیز خواستار حمایت های مالی از خانواده زندانیان شد.
نوید قنواتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از یک هزار خانواده زندانی نیازمند به کمیته امداد هرمزگان معرفی شد که جا دارد توجه ویژه ای به این خانواده ها شود.
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان امضا شد که در قالب این تفاهم نامه خانواده های زندانیان زیر پوشش کمیته امداد از تسهیلات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.