صالح دریانورد روز جمعه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه کتاب هرمزگان و رسانه های دیجیتال در گفت وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: استان هرمزگان استانی در حال رشد و توسعه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می باشد و بهره برداری از استان نیز بهره برداری ملی است.
وی ادامه داد: مردم استان و مطبوعات هر دو در کنار هم زمینه های رشد و توسعه استان را فراهم آورده اند و امروز افق توسعه هرمزگان، افقی روشن و درخشان است.
دریانورد در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نمایشگاه کتاب هرمزگان، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب که امسال شاهد برگزاری پانزدهمین دوره آن هستیم، یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی استان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد: ویژگی جذاب این دوره از نمایشگاه کتاب استان، حضور خبرگزاری ها و نشریات در آن است که این تجربه خوبی برای دیگر مناطق کشور نیز می تواند باشد.
وی با اشاره به نقش مهم کتاب و مطبوعات در جهت رشد و ارتقاء آگاهی مردم، گفت: امیدواریم همواره شاهد حضور پررنگ و هم افزایی این دو اهرم مهم و موثر در اطلاع رسانی باشیم.
دریانورد به اهمیت مسائل اجتماعی در برنامه ریزی ها اشاره کرد و گفت: تمام برنامه های ما باید اجتماع محور و مردم محور باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تاکید کرد: برای دستیابی به موفقیت و شتاب بخشی به روند رشد و توسعه استان نیازمند مشارکت هر چه بیشتر مردم هستیم.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار فعالیت خود را آغاز کرده است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.