بابک جاویدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی 221 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و در قالب حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط و طرح های زود بازده پرداخت کرد.

**حمایت از طرح های کلان در استان
مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان با تاکید بر حمایت بانک سپه از طرح های کلان اقتصادی در راستای همراهی و همگامی با دولت اظهار داشت: این بانک با پرداخت دو هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، ساختمان، بازرگانی و خدمات، واردات و صادرات نقش موثری در کمک به توسعه استان داشته است.
وی هم چنین از توجه ویژه این بانک به حوزه حمل و نقل خبر داد و اضافه کرد: بانک سپه با ایجاد باجه در محل جدید شهرک حمل و نقل توانست بیشتر شرکت های مستقر در شهرک را جذب کرده و با پرداخت 60میلیارد ریال تسهیلات در این بخش، زمینه اشتغال 280 نفر را فراهم کند.

**پرداخت هزار و 100 فقره وام قرض الحسنه ازدواج
جاویدی ادامه داد: شعب بانک سپه در سراسر استان تا پایان آذر امسال هزار و 100فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 112 میلیارد و 900 میلیون ریال پرداخت کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 37 درصد رشد در تعداد و 41 درصد در مبلغ افزایش داشته است.

**کمک 20 میلیارد ریالی به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر
مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان خاطر نشان کرد: این بانک با پرداخت 72 درصد از کل پرونده های مربوط به اقشار آسیب پذیر در استان هرمزگان 142 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ20 میلیارد و 340 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرد.

**احداث و اهدای مرکز درمانی در بندرعباس
جاویدی در ادامه اظهار داشت: این بانک یک مرکز درمانی، آموزشی در روستای حسنلنگی واقع در 40 کیلومتری بندرعباس با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال احداث کرده و همچنین با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار در توسعه کلینیک و اورژانس بیمارستان ام لیلا مشارکت کرده است.

**پرداخت تسهیلات به خانواده معظم شهدا و جانبازان
وی ضمن تاکید بر ضرورت خدمت رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و جانبازان، تصریح کرد: بانک سپه با پرداخت 35 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید و ساخت مسکن و تخصیص اعتبارات بیشتر در سال جدید گام موثری در تامین مسکن و رفع نیازهای خانواده معظم شهدا و جانبازان در استان هرمزگان برداشت.

**ساخت و تکمیل هزار و 525 واحد مسکونی فرسوده شهری و روستایی
به گفته مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان این بانک برای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری تا پایان آذر ماه سال جاری 330 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت و تکمیل هزار و 525 واحد مسکونی و مبلغ 19 میلیارد و 346 میلیون ریال در قالب 292 پرونده جهت بهسازی و نوسازی بافت فرسوده روستایی پرداخت کرد.
جاویدی یادآور شد: بانک سپه در پایان آذرماه سال جاری با 23 درصد رشدمنابع استانی نسبت مدت مشابه سال قبل وتخصیص این منابع به بخش های مولد دراستان توانست از نظر درصد رشد منابع، رتبه دوم را در بین بانک های تجاری استان کسب کند.
2094/7408
خبرنگار:هومن محمدکرمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.